Reint van Asselt

donderdag 3 februari 2011

Ik wil mij even in het kort voorstellen. Mijn naam is dus Reint van Asselt, ben 47 jaren jong. Woon samen met Pascale en dochter Lise, zij is 9 jaren jong. Ben woonachtig in Zutphen van waaruit het mooi fietsen is. Zo liggen de Posbank en de Holterberg op slechts een half uurtje fietsen vanuit mijn huisadres. Ik kan mij dus goed voorbereiden voor de Alpe d’Huez.

Op 9 juni 2011 is het dus zover, dan gaat het gebeuren. Mijn doel is om 6 x de Alpe d’Huez te bedwingen. Een zware, maar niet onmogelijke opgave. De col is mij gelukkig niet onbekend. Ik heb Alpe d’Huez tijdens een zware toertocht, genaamd de La Marmotte, vaak beklommen. Voor het laatst in 2005, samen met drie collega’s van Achmea, voor een goed doel. Nu, 6 jaar later, zet ik mij opnieuw in voor het goede doel. Als tegenprestatie vraag ik jullie mij te sponsoren.
Wie durft het aan mij te sponsoren? 

0 reacties:

Back to TOP