Martijn Barrink

vrijdag 4 februari 2011

Hallo allemaal!

Mijn naam is Martijn Barrink, 34 jaren jong, en samen met vriendin Dorien en dochtertje Nieke woonachtig in Tilburg. Ik werk bij Achmea sinds 2008 als Database Administrator. Ik heb jarenlang gevoetbald, en rolde op een gegeven moment van de ene blessure in de andere. De lol is er dan snel af, en ben op zoek gegaan naar een andere sport. Wielrennen heb ik altijd een machtige sport gevonden, dus was de stap om een racefiets aan te schaffen zo gemaakt. Ik doe graag mee aan toertochten, en geniet dan van de sportieve prestatie, de natuur, en de gezelligheid. Toen ik voor het eerst van AD6 hoorde, was ik meteen verkocht. De sportieve uitdaging gekoppeld aan sponsorgeld ophalen voor KWF Kankerbestrijding spreekt me erg aan. In 2010 heb ik voor het eerst deelgenomen aan AD6, en heb de alpenreus 5x beklommen, en daarmee zo’n €2500,- euro opgehaald.

Op het moment dat ik dit schrijf is het 4 februari: wereldkankerdag. Voor mij is dat hét startsein om volle bak aan de slag met de voorbereidingen voor AD6, en om mijn doelstellingen voor AD6 te halen: 6 beklimmingen, en minimaal €2500,- sponsorgeld. Zojuist heb ik mijn actiepagina bijgewerkt (http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/martijnbarrink/martijn-barrink), en schrijf ik dus nu mijn voorstelstukje. Ik kijk uit naar 9 juni. Met een paar duizend deelnemers je volledig inzetten voor zo’n goed doel is geweldig en een unieke ervaring. Iedere euro die naar KWF Kankerbestrijding gaat, levert een bijdrage aan de strijd tegen de gevolgen van kanker. Daar zet ik me graag voor in.

De komende 4 maanden is het zaak om sponsors te werven, trainingskilometers te maken, wat kilo’s af te vallen, om zo volledig getraind en gemotiveerd aan de start te verschijnen.  Ik heb er zin in!

0 reacties:

Back to TOP