Ad Rozendaal

dinsdag 7 december 2010

Mijn naam is Ad Rozendaal. Ik ben 54 jaar en woonachtig in Zwijndrecht. Ik ben getrouwd met Inge. Onze jongste dochter Ilse ( 22) woont nog thuis. Bianca (26) woont samen met Raymond en onze kleinzoon Filip ( 1 ½).
Ik werk sinds 2002 bij Achmea Personenschade als letselschade-expert.

Sporten doe ik van jongsaf aan.  Op mijn zesde ben ik begonnen met voetbal. Vervolgens heb ik aan hardlopen gedaan en 2 keer aan de Westlandmarathon meegedaan. In die tijd deed ik ook aan karate, maar dat was geen beste combinatie. In de jaren daarna heb ik een sportfiets omgebouwd tot racefiets ( spatborden eraf gehaald en dan lijkt het of hij een stuk sneller gaat). Met die fiets heb ik meegedaan aan de rit Zwijndrecht-Zwijndrecht. Je hebt bij Antwerpen namelijk ook een plaats die Zwijndrecht heet. Heen en weer is dat toch 220 km.
Vervolgens nog aan volleyballen en fitness gedaan. Buitensporten en duursport bleken mij meer te trekken zodat ik 4 jaar geleden een echte racefiets kocht. Sinds een paar jaar ben ik lid van een toerclub en rijd zo bij elkaar 4000 km/ jaar. In de winter doe ik aan spinning.

Ik hoorde enkele jaren geleden van Alpe d’HuZes en was onder de indruk van het werk van alle vrijwilligers en renners, die een enorm bedrag bij een hadden gebracht voor KWF Kankerbestrijding. Ik hoefde dan ook niet lang na te denken toen onlangs de mogelijkheid werd geboden om mee te doen in 2011.
Ik ben namelijk gelukkig goed gezond en wil graag het sportieve combineren met zo veel mogelijk geld inzamelen voor het KWF Kankerbestrijding.
Bij iedereen is in de nabije familie-, vrienden- of kennissenkring wel iemand met kanker of is overleden aan kanker. Er is nog veel geld nodig om de strijd tegen kanker te kunnen voeren en ik wil daar graag aan bijdragen.

0 reacties:

Back to TOP