Patrick Groenendal

maandag 3 januari 2011

Mijn motivatie om aan de Ad6 mee te doen.

Het jaar 2010 is een jaar welke ik nooit zal vergeten. In januari kreeg ik namelijk te horen dat ik darmkanker had. Het was een vreselijk slopende en spannende periode, maar ik ben er heel goed vanaf gekomen. Slechts 1 operatie en geen chemokuur. Ik besef me hoeveel geluk ik heb gehad. Na onderzoek blijk ik helaas wel erfelijk belast te zijn, wat gevolgen kan hebben voor mijn kinderen.


Kanker is nog nooit zo dicht bij mij in de buurt gekomen en het zal mijn leven ook nooit meer verlaten. Het is mij meer dan duidelijk geworden wat een vreselijke ziekte het is en ik wil daarom alles doen om een bijdrage te leveren en mij in te zetten voor het KWF.

Ik hoop echt dat we ooit kunnen zeggen dat kanker slechts een chronische ziekte is en meer niet.

Kortom:
Ik strijd voor mijn gezondheid, voor de gezondheid van mijn kinderen en voor de gezondheid van al die mensen die met deze vreselijke ziekte te maken hebben.
Ik strijd voor de toekomst van mijn kinderen en die van u.

Ik vraag al mijn familie, vrienden, kennissen en collega's om mij te steunen in deze strijd.

Het is de bedoeling om zoveel mogelijk sponsorgeld binnen te halen. Mijn streven is een bedrag van 5000 euro. Voorwaarde voor deelname is een bedrag van ongeveer 2000 euro.

0 reacties:

Back to TOP